torsdag 11 mars 2010

å så lite rosa...

Peachy Tilda är sååå fin...fast jag gillar nog alla Tildastämplar som det verkar..
Till kortet har jag använt gammelrosa cardstock och en lite mörkare cardstock som jag naggat i kanterna med en sax och chalkat, bokpapper som jag bara
rivit och gissa vad....chalkat! Kan inte låta bli att chalka. Tycker att det får
en så´n härligt gammaldags look. Lite tapetblommor, rosor, tag, stjärna, brads
och voila!
Nu måste jag pyssla med några beställningar på kort som jag fått och så ska
jag vara med på tävlingar lite här och där så det går inte att ligga på latsidan
här inte!!! Trevlig kväll och tack Maja för alla gulliga kommentarer! Jag blir så
glad!
kram/ sussa

1 kommentar:

  1. Rååååsa kan aldrig bli fel =).. Finfint!! Å tildor e söööta ;)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera