måndag 19 april 2010

I väntan på scrapalster....

....tänkte jag visa lite av det jag gjort i betongväg....det mesta har jag sålt
iväg men lite har jag kvar. Och nu börjar ju sommarsäsongen och då
kommer det lite mer sommargrejor.

En tomte eller vätte kanske, med ståltråd i luvan så att man kan
böja den som man vill, filtluva, ullskägg och en tovad röd näsa....

En lyckta att hänga med inspiration av kamomilla....enkel men snygg


Ljusfat eller vad man vill och ett hjärta.......



Ett kastrullunderlägg, används varje dag hemma....




Ljuvliga änglar och ett hjärta i betong.....





Ett annat hjärta....






En ljusstake som inte alls behöver vara till jul.....skriv glad sommar på
tagen så blir det en sommarljusstake!
Håller på att få en förkylning igen så jag måste kurera mej med något
gott tror jag....choklad är bra mot det mesta!
Tack för titten och ha en trevlig vecka...tills vi ses igen!
Kram sussa







5 kommentarer:

  1. Hej på dig! Vilka fina saker du gjort, roligt om jag inspirerat :)

    javisst vore det kul att skriva till Svenska Drömhem & trädgård, men i Sverige finns det redan en enorm mängd duktiga frilansare. Kanske de översätter nåt reportage, jag vet inte- det kan man ju alltid hoppas på :)

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för gulliga ord i min blogg. Vilka underbara betongsaker du gjort!Jättefina,och korten oxå förstås. Ang Epic:en har jag faktiskt just bytt till Sizzix`s Big Shot, och detta pga att Inger på Pysseltagen håller på att byta sortiment. De dies jag hade med på träffen var Spellbinders Nestabilities, de funkar nog i alla de vanligaste stansmaskinerna inkl Epic:en ( fast jag måste erkänna att den tunna skärplattan blev väldigt tilltygad av dem). Spellbinders finns i många av webbutikerna, inklusive Pysseltagen( som har ett ganska bra pris,239:-)F ö lär ju QuickCuts-dies funka bra i Epicen men jag har inga såna. Sizzix Sizzlits-dies funkade inte i Epicen, i alla fall inte med originalplattorna.
    Hoppas detta kan vara till lite hjälp =)
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. wooooooooow så himla snygga saker...

    Hur stora är hjärtanen... (de lite mindre, brevid änglarna)?? Jag är lite sugen på att kanske köpa sådana... å vad kostar de i så fall?? :P hihi

    Maila mig till: YooRee_storm@hotmail.com

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Jättefina saker du gjort! Kul att du hittade min blogg!

    SvaraRadera