måndag 17 maj 2010

Helt rabiat....

.....kan man tro att jag varit när gjorde detta kort!! Det här är
inte jag(är ju mer grön jag) , men ibland känns det bra att vara
lite galen. Vet inte ännu vad jag tycker om det....det vart
VÄLDIGT orange på bild...

Stämpeln är söt iaf....har målat med tombow på akvarell. Mitt
gamla akvarellblock...innan jag bytte till ett som är mycket
bättre. Man fick jobba stenhårt för att få ut färgerna...


...lite tapetblommor , ros med stickles på, fjärilar mm och...


Voila!!!
Så blev det ett crazy kort...jaja.
Varma kramar/ sussa


3 kommentarer:

  1. Gud vad söt!!! Jag blir så avundsjuk på dessa stämplar. Längtar tills jag har det med, men skralt i kassan just nu.

    Kram från Marina

    SvaraRadera
  2. Härlig färgsättning! Nej, mina rosor är efter Tim Holtz förlaga, som de flesta är:) Men jag såg att även Magnolia Ink visade dem. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Haha rabiat kan du få vara oftare vännen =D.
    Kortet är uuuuuuunderbaaaaaart!!!

    Kramhögar Maja

    SvaraRadera