onsdag 13 april 2011

Sommarmobil....

När jag var i källaren en dag så hittade jag den här som jag gjorde i sommras. Den gör sej mycket bättre bland grönskande träd än mitt i vintern.... Jag har bara rivit remsor av olika tyger som jag sedan knutit fast runt en ring av tjock ståltråd. Enkelt och fint. Det är min melodi! Jag har även gjort en av spetstyger som är lite mer romantisk. Det är långt mellan inläggen för livet har gjort sej påminnt så jag har viktigare saker att tänka på nu. Det blir inte mycket pysslat överhuvudtaget....jag var dock på en pysselträff förra veckan och det vart många glada skratt med en massa trevliga tjejer. Nu ska jag krypa upp i soffan en stund. Kom ihåg att ta hand om varandra och uppskatta de små sakerna i livet. Det är inte så självklart som man tror...Ha det gott! tahandomvarandrakramar/sussa

3 kommentarer:

  1. "enkelt och fint".......det är min melodi det med!!!! ;O)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Den blir säkert jättefin i sommar när det är mer grönt och skönt.
    Ibland är det så att IRL kommer i vägen för pyssel. Men som tur är så finns ju pysslet kvar när du väl har tid och ork.

    SvaraRadera
  3. Håller med dig. Det var precis samma tanke jag hade med dagens inlägg. Livet går inte alltid på räls. Ha det så bra du kan, en önskan från mig.

    SvaraRadera