torsdag 18 augusti 2011

Betong....

Jag har gjutit lite i sommar faktiskt. Och det är ju så himla
kul! Och jag har fått en hel massa beställningar på bla det här
hjärtat. Det är ju så kul när det man gör uppskattas av andra.
När vi var på loppis i sommar så hittade jag ett vackert fat
i form av en blomma och det blev riktigt bra som fruktfat tex.
Och så har jag ju jagat ett avlångt fat för att kunna ha advents-
ljus på och lyckades hitta precis det jag sökte efter. Tycker att
det är snyggt som det är eller så kan man ju ha det traditionellt
med mossa och svampar eller varför inte nötter. Har inte
bestämt hur jag ska ha det ännu, men det är ju ett tag kvar....
Men fort går det! och yngsta sonen tycker att det kan bli vinter
nu för han vill åka skoter....
Fast tills vidare så njuter vi av de sista sommardagarna och hoppas
på en vacker höst. ha det gott!
Sensommarkramar/ sussa

2 kommentarer:

  1. ÅHHHHH så fina saker du har gjort!!! Adventsfatet....LOVE IT!! =)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Vad fina saker du har skapat.
    Tänk vad mycket fin man kan göra om man är kreativ och ser möjligheter i saker som man blir inspirerad av, ditt loppisfat t.ex.
    Skapa på hej och hå! :)
    Annika

    SvaraRadera