fredag 30 september 2011

Jag lever....

men jag lägger nästan all min tid på min familj som behöver
det mer än någonsin och framförallt då min yngsta son.
Därför blir det långt mellan inläggen nu och långt mellan
pysseltillfällen. Man får fånga de små stunderna när tillfälle ges
och det har jag gjort. Sydde några ljuspåsar en kväll som jag
stämplade på med panduros nya vintagestämpel...

och en annan med stämpel från "jagkommerinteihåg"...



Och sista med julmotiv...

Det blir himla mysigt sken av dom. Ikväll ska jag bara mysa

under filten för jag har fått en förkylning med medföljande

hosta "from hell"....känner mej ganska tråkig just nu, men jag

hoppas på en förbättring på alla fronter snart...helst igår...

Ha det gott alla och jag vet inte när vi ses igen så ta hand om

er/höstkramar sussa





3 kommentarer:

  1. Ursöta påsar kära du!!! Ljuvligt söta verkligen! =)

    Krya på dej och hoppas du får lite mer tid till pyssel sen när det "rett" till sej lite!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Förkylning....inte kul !!!! Men ljuspåsar med stämpelmotiv riktigt kul och jättefina. Krya på dig !!!Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åh så fina!!! Gillar dom massvis. Vad har du stämplat med för sorts färg?

    SvaraRadera