onsdag 19 oktober 2011

Tryckt...

Jag har tryckt några tavlor både till beställning och bara ändå.
Jag har haft en väldig åtgång i sommar så lagret behöver fyllas
på. Har hittat lite roliga citat som jag stämplat på canvastavlor.
Här fick två betonghjärtan oxå vara med....
Tror jag ska försöka hoppa lite mer....
Fler tavlor kommer jag att visa längre fram. Håller på att
gjuta betonghjärtan som gravdekoration så det står ut genom
öronen. Många som vill pryda gravarna till allhelgonahelgen.
Jag tycker att tiden går väldigt fort nu....tänk snart är det första
advent. Julen är min bästa tid och jag har redan köpt Allers
julmagasin. Ett måste varje år!
Nä, nu måste jag göra nå´t...känner mej rastlös. Ha en bra vecka
alla vänner/rastlösakramar sussa

4 kommentarer:

  1. Åhhhh så galet söta tavlor .....och texterna...GRYMT SÖTA!! Härligt att se!! =)

    Kramen till dej

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga texter. Kram från Mitas hantverk

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen kreativ och duktig. Jag gillar dina canvastavlor. Trevlig söndag. Hör gärna av dig om du skall ut på någon marknad.

    SvaraRadera
  4. Gillar dina tavlor :)
    Texterna säger så mycket.

    SvaraRadera