tisdag 7 augusti 2012

återuppstånden...

Ja, det var verkligen inte igår jag gjorde att inlägg...inte i förrgår heller. Jag har faktiskt inte varit särskilt aktiv i min egen blogg eller besökt andras. Men pysslat har jag gjort så jag har mycket att visa för er. Men jag börjar med mitt senaste alster och som jag är helt såld på. Mixed media!! Fruktansvärt kul.. Maja var här en dag och hjälpte mej att komma igång. Kom med tips och råd för hon är ett proffs, i min värld på allt! Så nu måste jag inhandla en massa saker som jag behöver för att kunna fortsätta med det. Stackars mej.. ;)
Idag är det riktigt scrapväder här så jag ska ta itu med en massa beställningar som väntar, men vi ses snart igen. Det lovar jag!
Ha det gott och lovliga kramar/sussa

1 kommentar:

  1. Så roligt att du är tillbaka och bloggar igen =). Tack för dina rara ord om mig... blir ju generad.
    Det var iaf en himlans mysig dag att få pyssla med dig =)

    Kramiz

    SvaraRadera