lördag 22 januari 2011

Äntligen...

Har jag gjort en lo igen! Har bara gjort en förrut men jag tycker
att det är sååå kul. Det är ju det här med att framkalla som
är problemet. Alla bilder ligger ju på en hårddisk och bara väntar.
Det här är iaf ett bidrag till 100 % norrs utmaning. Man ska
tolka en skiss och det passade mej bra. Det är faktiskt jag
på bilden när jag var nått år gissar jag...

Försökte mej på att göra en blomma efter att Maja beskrivit
hur man gör. Den blev väl sådär....får nog be henne visa mej.

Med hela livet framför mej....då visste man inte alla underbara
och jobbiga händelser som väntade och fortfarande väntar. Det
är en himla tur det!! Nu ska jag och sonen laga till en härlig
middag med fläskfilé, potatisgratäng och goda såser. Ha en
trelig helg/lördagskramar sussa


2 kommentarer:

  1. Jättefin LO !! Väldigt dekorativt med den veckade blomman !!! Ha en god helg !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Å hur skulle jag kunna veta att det var du ;P. Likt Pontus Jaaaaa!!!! lika fin nu som i helgen =)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera