söndag 16 september 2012

Tändsticksaskar...

 Var på rean på Panduro och köpte ett tildablock med en massa härliga papper. Nu sitter dom på tändsticksaskarna som jag gjort. En himla kul grej att ge bort tillsammans med ljus istället för en blomma när man går bort på middag.
 Tyckte själv att det vart lite fyndigt när texten relaterade till eld/värme på olika sätt. Fick ett tips om en text: Stick och brinn! så den ska jag göra genast. Tyckte den var asrolig!
Och så den sista. Jag bara älskar rosa/grönt/brunt när jag scrappar....Idag är det en underbar höstdag här hos oss. Klarblå himmel och sol, idag bara måste jag ut i den klara luften. Imorgon väntar en ny arbetsvecka och en tung sådan. Bäst att ladda batterierna!! Ha det gott alla glada/höstkramar sussa

3 kommentarer:

  1. Åhhhh så himla söta och vilka coola texter!!! Liftvarning på det....;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga texter på dina fina tändsticksaskar !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka. Har saknat dig.

    SvaraRadera